Avtor: | Kategorija: TIMOCOM |

Trend rasti nadaljevali tudi v letu 2018 in dosegli nove najvišje vrednosti pri prodaji

 

Leto 2018 je za podjetje TIMOCOM bilo zelo uspešno. Kljub zahtevnemu tržnemu okolju smo dosegli nove najvišje vrednosti pri prodaji, dobičku ter finančne cilje za poslovno leto ne samo dosegli, temveč celo presegli. Leto pa smo, tako kot že nekajkrat zapored, ponovno zaključili kot vodilno evropsko IT podjetje na področju logistike.

 

Tako kot že nekaj let zapored, se je trend rasti nadaljeval tudi v letu 2018. Dosegli smo nove najvišje vrednosti pri prodaji kar pomeni, da je za nami še eno izredno uspešno leto. Več deset milijonov objavljenih ponudb, naraščajoče število uporabnikov sistema (ta je na voljo in deluje povsem brez motenj kar 99 % vsega časa), več deset tisoč naročnikov … Zaradi večjega obsega dela smo v letu 2018 zaposlili kar 48 novih ljudi kar pomeni, da je naša ekipa štela 508 sodelavcev, ki prihajajo iz 30 različnih držav, delujejo pa na sedežu podjetja v Erkrathu, na Poljskem, Češkem ter na Madžarskem. Na raznolikost gledamo kot na konkurenčno prednost, saj nam omogoča boljše in podrobnejše spoznavanje tujih trgov ter kupcev.

 

Večja preglednost in lažje mreženje

V podjetju TIMOCOM, ki se je na logistični zemljevid sveta vpisal pred 22 leti, ne spimo na lovorikah, temveč sledimo trendom in se trudimo, da bi logistiko preoblikovali v varno, pametno in enostavno. To nam bo uspelo z novimi IT rešitvami in razvojno strategijo, ki smo jo svetovni javnosti predstavili v letu 2018. To je tudi eden izmed pomembnejših projektov, ki so zaznamovali preteklo poslovno leto.

Z novo razvojno strategijo bomo uporabnikom v prihodnosti zagotovili večjo preglednost ter lažje mreženje vzdolž prevozniške verige. Ker je TIMOCOM, kot pravi Ansgar Max, direktor IT oddelka, že dolgo mnogo več kot zgolj borza tovora oziroma platforma, ki se osredotoča samo na transport, smo se odločili preiti na sistem – ta združuje številne aplikacije, storitve, vmesnike … Svojim naročnikom tako omogočamo, da s klikom na miško dostopajo do pametnih IT aplikacij ter storitev za digitalizacijo in avtomatizacijo logističnih postopkov. To je edini način, kako se hitro ter učinkovito odzvati na zahteve trga. Obenem pa tovrstna usmerjenost nosi tudi okoljsko noto, saj bomo s takšnim mreženjem brez napak pri pošiljanju kapacitete v celotnem prevoznem procesu lahko učinkoviteje izkoristili. V okviru nove strateške usmerjenosti smo v mesecu septembru predstavili tudi novo podobo blagovne znamke TIMOCOM. »Ustvarili smo prilagodljivo celostno podobo, s katero želimo prikazati vsestranskost in dinamičnost, ki je v logističnem sektorju še kako zelo pomembna. Obenem pa takšna podoba omogoča tudi ciljno usmerjeno ter prilagojeno komunikacijo« pa pravi Pélagie Mepin, direktorica trženja.

Verjamemo, da bo s takšno usmeritvijo in delovanjem podjetje TIMOCOM tudi v letošnjem letu pisalo trende na področju digitalizacije logistične panoge in obenem ostalo ponudnik vodilnega sistema pametne logistike v Evropi.