Avtor: | Kategorija: O borzah prevozov |

Priznanje povečuje vrednost podjetja in prinaša prednosti za uporabnike

TimoCom_gewinnt_Beste_Marke_2013_900x600px_RGB_72dpi

Znamke postanejo znane s pomočjo svojih kupcev. Enako velja tudi za »najboljše znamke« v prevozniški branži, ki jih izberejo bralci revij lastauto omnibus, trans aktuell in FERNFAHRER. V preteklih letih je TimoCom že zasedel prvo mesto poleg velikanov kot so Michelin, Mercedes ali Schmitz Cargobull. Tudi v letu 2013, že petič zapored, je naziv »najboljša znamka« v kategoriji »borze tovora« pripadel podjetju iz Düsseldorfa.

Če znamka predstavlja bistven del vrednosti podjetja, potem je vrednost za upravljavca v Evropi vodilne borze tovora TC Truck&Cargo® čez noč še narasla. Direktor trženja Christof Thesinga je namreč 18. junija zvečer v imenu podjetja prejel nagrado za najboljšo borzo tovora v letu 2013. »To priznanje odraža lojalnost naših strank. Ne koristi samo našemu dobremu ugledu, temveč je koristno za dober ugled vseh uporabnikov, ki poslujejo s pomočjo naših platform,« se veseli Thesinga.

Award_Beste_Marke_900x600px_RGB_72dpi

Najboljša znamka ni lovorika, ampak spodbuda

Nagrada, ki jo je podelila založba ETM je priznanje za trud pri razvijanju novih izdelkov in storitev, ki olajšajo vsakodnevno delo prevozniških podjetij in omogočajo večjo učinkovitost. TimoCom je k temu pripomogel z novo vgrajeno možnostjo sledenja TCeMap®, katero je uvedel na začetku junija.

»Najboljše pri tem je, da »najboljšo znamko« izberejo tisti bralci, ki se odločajo na podlagi svojih lastnih izkušenj pri iskanju tovornjakov in posredovanju tovora s pomočjo naših platform. Boljše ocene kakovosti ni. To je najboljša reklama,« poudari vodja trženja. Srednje veliko podjetje nagrade ne jemlje kot lovoriko, ampak kot spodbudo, da bo obdržalo dobre storitve in da bo še naprej izboljševalo ter nadgrajevalo procese znotraj sistemov.

Več informacij o podjetju TimoCom lahko najdete na www.timocom.si.