Avtor: | Kategorija: Novice o transportu |

Izredno stanje v javnem prevozu v Nemčiji: vlakovodje podjetja Deutsche Bahn so namreč v torek pričeli »najdaljšo stavko vseh časov«: potniški promet so ustavili za šest dni, tovornega pa pred tem že v ponedeljek. Z vodstvom se ne morejo sporazumeti o svojih zahtevah – to so (poleg ostalega) višje plače (5 %-povišanje), krajši delovni tednik ter enkratno izplačilo tisoč evrov.

Ta stavka zdaleč ni prva, zato se je nemško gospodorstvo do velike mere tudi tokrat organiziralo z nadomestnimi prevozi na cestah, kar je razvidno tudi iz najnovejših podatkov TimoComovega prevozniškega barometra. Tako se delež prepeljanega blaga neprekinjeno povečuje, odkar so pričeli s stavko.

1513878_993135300699017_7319571738007203493_n

V nemškem notranjem prevozu razmerje med tovorom in prostim nakladalnim prostorom trenutno kaže okoli 80:20. Z drugimi besedami, na vsako prazno vozilo so trenutno na voljo štiri transportna naročila z blagom, ki mora biti prevoženo.

Mnoga podjetja so že prestavila svoj prevoz z železnice na cesto. Proizvajalec avtomobilov BMW je že razglasil v začetku tega tedna,  da bo zaradi železniške stavke reorganiziral svojo logistiko. Da bi zagotovili preskrbo z potrebnimi deli, je avtomobilska skupina preusmerila prevoz zahtevanih proizvodov na tovornjake. So v tesnem stiku z različnimi logističnih podjetij, je dejal tiskovni predstavnik mediju “Dow Jones Newswires“.

Transportni barometer podjetja TimoCom prikazuje trenutno stanje evropskega prevozništva in logistike. Podjetju so, kot vodilnemu med evropskimi ponudniki borze tovora in tovornih vozil, vsako sekundo na razpolago obsežni podatki. Dnevno je na TC Truck&Cargo® objavljenih do 450.000 ponudb tovora in tovornih vozil s strani 100.000 uporabnikov, ki so prirejene za transportni barometer in skoraj istočasno prikazane.