Avtor: | Kategorija: Novice o transportu |

  • Digitalna revolucija je bila glavna tema sejma Transport logistic 2017
  • »Logistika predstavlja bistveni faktor blaginje«
  • Zabeležena rekordna udeležba iz celotnega sveta

Digitalna revolucija je bila glavna tema sejma Transport logistic 2017, ki se je odvijal med 9. in 12. majem 2017 v Münchnu. Veliko se je razpravljalo tudi o nacionalnih protekcionističnih tendencah, ki predstavljajo nevarnost za mednarodno trgovino. Največje svetovno srečanje v branži je zabeležilo rekordno udeležbo.

»Povezovanje – digitalno in preko vseh meja – je bila prevladujoča tema sejma Transport logistic 2017,« razlaga Stefan Rummel, generalni direktor münchenskega sejma (Messe München) in nadaljuje: »Priča smo bili predstavitvi tehnologij prihodnosti s področij avtomatizirane vožnje, telematike, smart data in rešitev iz oblaka (cloud).« Kritična razprava je potekala v povezavi s tendencami nacionalnega protekcionizma. »Rezultati volitev v Franciji so po Brexitu in America First pozitiven signal za globalno razvejano logistično branžo,« pove Rummel, ki dodaja: »Mednarodna izmenjava blaga, znanja in idej predstavlja bistveni faktor blaginje.« Pomen branže je v otvoritveni govor z naslednjimi besedami uvrstil tudi Alexander Dobrindt, zvezni nemški minister za promet in digitalno infrastrukturo: »Logistika je in ostaja eden ključnih dejavnikov moderne ekonomije.«

Vsako podjetje, software podjetje

Z digitalizacijo »stoji logistika pred najrazburljivejšim inovativnim obdobjem zadnjega desetletja – s tem pa še dodatno pridobiva na pomenu,« razlaga Dobrindt, »razvoj v obliki spletne trgovine, industrije 4.0 in mreženja (t.i. networking) pomeni več blaga, več transporta in več logistike.« Ryan Petersen, generalni direktor podjetja Flexport, je med eno izmed razprav na podiju razložil: »Vsako podjetje mora postati tudi software podjetje, kajti software je ključni dejavnik.« Bernd Schwenger, področni vodja pri podjetju Amazon Logistics, je dejal, da je oskrbovalna veriga (Supply Chain) napačni izraz, »moralo bi se reči povpraševalna veriga (Demand Chain), osredotočiti se je treba na stranko. Največji izziv pri tem predstavljajo zadnji kilometri.« Da bi lahko stranke bolje podprli, »morajo biti le-te pripravljene tudi deliti njihove podatke,« je dodal Stefan Karlen, predsednik upravnega odbora podjetja Panalpina Gruppe. Tudi Stefan Buchner, član upravnega odbora skupine Daimler Trucks in vodja delniške družbe Mercedes-Benz Lkw Daimler, je dejal: »Zahvaljujoč digitalizaciji se čedalje bolj približujemo naši viziji prihodnosti tekočega, nemotenega transporta. Povezujemo vse prometne tokove in vse udeležence v transportu.« 

Rekordno povpraševanje iz celega sveta

Sejem Transport logistic 2017 je zabeležil rekordno udeležbo: na vodilnem mednarodnem sejmu se je predstavilo 2.162 razstavljavcev iz 62 držav, kar predstavlja 5,4 odstotno povečanje. Za 9,5 odstotkov se je povečalo tudi število obiskovalcev, in sicer je sejem obiskalo več kot 60.726 obiskovalcev iz 123 držav. Sejmišče se je razširilo na 115.000 kvadratnih metrov, devet sejemskih dvoran je bilo popolnoma zasedenih.

Pridružili so se novi razstavljavci iz celega sveta, med drugim tudi China Railway Container Transport, DP World, Heathrow Airport, Kerry Logistics in Maersk. Poleg tega se je predstavilo še 17 nacionalnih stojnic različnih skupnosti, vse od Bahrajna preko Kitajske do Slovenije. Deset najuspešnejših držav razstavljavk: Nizozemska, Italija, Belgija, Francija, Avstrija, Španija, Velika Britanija, Češka, Poljska in Kitajska.

Dodatne informacije so na voljo na sejemski spletni strani.



Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja