Author: | Category: Prevozništvo |

Vir: DAF - Press OfficeNovi DAF XF, XG in XG+ so na avtomobilskem salonu Solutrans v Lyonu prejeli naziv “tovornjak leta 2022″. Nova generacija tovornjakov DAF postavlja nove industrijske standarde za učinkovitost, varnost in udobje voznika,” je dejala žirija po številnih obsežnih preskusih. Različica novega vozila DAF na vodikov pogon je prejela nagrado za “inovativno tovorno vozilo leta 2022”.

Ta letna nagrada se podeljuje na podlagi pravil mednarodnega tekmovanja za tovornjak leta (IToY), in sicer za tovornjak, ki je bil predstavljen v zadnjem letu in je najbolj prispeval k izboljšanju učinkovitosti cestnega prometa. Pri ocenjevanju se upoštevajo številna merila, med drugim tehnološke inovacije, udobje, varnost, užitek v vožnji, ekonomičnost porabe goriva, vpliv na okolje in skupni stroški lastništva (TCO).

Prvo v panogi

“DAF je prvi proizvajalec tovornjakov, ki je predstavil popolnoma novo generacijo tovornjakov, zasnovano v skladu z novimi evropskimi predpisi o masi in dimenzijah tovornjakov,” je dejal Gianenrico Griffini, predsednik žirije izbora Mednarodni tovornjak leta. “Rezultat je vrsta zelo privlačnih in aerodinamičnih tovornjakov, ki zagotavljajo najboljšo učinkovitost, varnost in udobje za voznika v svojem razredu.” Novi XF, XG in XG⁺ zagotavljajo odlično vidljivost naprej z velikim ukrivljenim vetrobranskim steklom, stranskimi okni z nizkim pasom in oknom za pogled na robnik. Te funkcije – skupaj s sistemom digitalnega vida, ki nadomešča običajna stranska ogledala, in novo kamero za vožnjo v ovinek – zagotavljajo vsestransko vidljivost in varujejo ranljive udeležence v prometu.”

Pravo timsko delo

Prestižno nagrado International Truck of the Year 2022 je prejel Harry Wolters, predsednik družbe DAF Trucks, ki je priznanje namenil vsem več kot 12.000 zaposlenim družbe DAF po vsem svetu. “To je edinstven dosežek – pravo timsko delo! Nova generacija modelov XF, XG in XG⁺ predstavlja največji inovacijski projekt v naši več kot 90-letni zgodovini. To je rezultat pozornega poslušanja naših strank in njihovih voznikov, jasne vizije o prihodnosti trajnostnih in izvedljivih prevoznih rešitev ter naših prizadevanj za zagotavljanje najboljših prevoznih rešitev. Smo prvi proizvajalec tovornjakov, ki je v celoti izkoristil nove evropske predpise o masah in dimenzijah tovornjakov ter svojim strankam ponudil edinstvene prednosti.

Predsednik žirije IToY Gianenrico Griffini je povzel glasovanje žirije: “Z uvedbo nove generacije tovornjakov je DAF predstavil vrsto visokotehnoloških težkih vozil, ki postavljajo nove standarde v industriji. Prav tako je usmerjen v prihodnost, saj zagotavlja celovito in energetsko zelo učinkovito platformo za nove generacije alternativnih virov energije in pogonskih sklopov.”.

Nagrada za inovacije na področju tovornjakov 2022

Vir: DAF - Press OfficeIzjemen primer je novi XF z motorjem z vodikovim izgorevanjem, ki ga razvijajo pri družbi DAF in je oktobra na predstavitvi navdušil sodnike tekmovanja International Truck of the Year. Inovativni tovornjak DAF XF H₂ je zato prejel nagrado za inovacije na področju tovornjakov 2022.

“Ta posebna nagrada poudarja našo filozofijo, da moramo v naslednjem desetletju raziskati celotno paleto tehnologij, saj se približujemo dekarbonizaciji prometa in mobilnosti,” je povedal Ron Borsboom, izvršni direktor za razvoj izdelkov pri družbi DAF. “Vodikova tehnologija bi lahko bila v prihodnosti zelo zanimiva možnost, poleg baterijskih električnih rešitev, ki jih ponujamo že danes, in hibridnih tovornjakov, ki so v razvoju.” Zmaga nagrade za inovacije na področju tovornjakov 2022 kaže tudi na to, da ima motor z notranjim izgorevanjem (ICE) še vedno obetavno prihodnost, saj so na obzorju nove generacije ogljično nevtralnih goriv. Pomembno je razumeti, da prenehanje uporabe fosilnih goriv ne sme samodejno pomeniti prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem, zlasti v segmentu težkega prometa.”
Ron Borsboom dodaja: “H2-ICE pomeni, da se lahko obstoječe omrežje bencinskih servisov uporablja v številnih regijah. In dajmo večjo težo dejstvu, da imamo v Evropi veliko znanja in proizvodnih zmogljivosti na področju te tehnologije.”
Žirijo izbora International Truck of the Year sestavlja 24 izkušenih urednikov in novinarjev iz najpomembnejših mednarodnih publikacij o tovornjakih in transportu.

Izvir: DAF – daftrucks