Avtor: | Kategorija: Prevozništvo |

Ponudnik največje transportne platforme v Evropi, podjetje TimoCom, je predstavilo primer uspešne uporabe njihovih proizvodov s strani italjanskega podjetja Rampinini. Ta namreč od leta 2003 uporablja celotno paleto izdelkov podjetja TimoCom, ki poleg največje prevozniške borze nudi še borzo skladišč, funckijo za izračun poti in posredno sledenje ter največji spletni imenik prevozniških podjetij.

Zgodovina italijanskega logističnega podjetja Rampinini Ernesto se razteza čez štiri generacije družine. Leta 1906 se je vse pričelo z ustanovitvijo podjetja »Kočije in prevozi Rampinini Natale«, ki se je ukvarjalo s prevozi blaga in oseb. Od leta 1945 dalje je nastalo današnje podjetje »Rampinini Ernesto«. Današnji direktor, Mattia je odprl pet novih poslovnih enot v ostalih italijanskih mestih. Prav tako je poskrbel za gradnjo prvega skladišča za blago, podjetje pa je še naprej pridobivalo izkušnje na področju prevozništva, natovarjanja in upravljanja z blagom. Sčasoma je svoje prevoze specializiralo na področje živil, farmacevtskih izdelkov, zdravil za živali, oblačil in mode ter kemične proizvodnje.

DSCF6705

Rampinini Ernesto

Evropa, ki se je začela združevati in posledično večja konkurenca, sta prinesli več težav za italijansko logistično podjetje: velikokrat se je zgodilo, da so se njihovi tovornjaki iz drugod v Evropi vračali prazni. Hitro so morali poiskati rešitev, da bi se podjetje Rampinini Ernesto lahko obdržalo na trgu, nakar je leta 2003 prišla rešitev, TimoComova borza tovora in tovornih vozil.

»Trenutno za relacijo Italija–Italija najdemo več tovora na TimoComovi borzi tovora kot na domačih borzah tovora,« razlaga direktor. Zahvaljujoč funkciji iskanja tovora so drage prazne vožnje preteklost. »Odkar uporabljamo TimoCom, smo izkoriščenost našega voznega parka povečali za 30 %,« doda. »Poleg tega je za nas zelo koristna borza skladišč, saj lahko z njeno pomočjo začasno oddajamo svoje skladiščne površine,« poroča Rampinini.

Aplikacija za izračun pomaga pri izračunu stroškov in načrtovanju poti za vse prevoze. S spletnim prevozniškim imenikom podjetje ohranja stike, z razpisno platformo pa si zagotavlja nepreklicna naročila za določene relacije in zato lažje načrtuje svoje poslovanje. »Od uvedbe aplikacije Business Messenger v preteklem letu se pogajamo na enostaven način preko posamezne ponudbe, kar je zelo uporabno,« razlaga direktor.

Poleg tega je italijansko logistično podjetje s pomočjo TimoComa svojo maržo povišalo za 15 %. Prav tako ni več težav s slabimi plačniki: »Odkar sodelujemo s podjetjem TimoCom, nimamo več težav z izterjavo. Zaupamo TimoComu in se počutimo varno in zaščiteno,« razlaga naprej. Ne le ekonomsko gledano, temveč tudi v odnosu do okolja je podjetje zabeležilo omembe vredne številke, poroča Rampinini: »Izračun naših emisij, ki ga je izvedlo italijansko zagonsko podjetje GreenRouter, kaže, da smo s TimoComom v obdobju med letoma 2003 in 2004 naše emisije CO2 znižali za 23 % v primerjavi z obdobjem od leta 1999 do 2002, ko še nismo uporabljali TimoComa.«

Podjetje Emdipa stavi na največjo prevozniško platformo v Evropi

Na primeru podjetja Rampinini Ernesto postane jasno, da je vsaka funkcija prevozniške platforme TimoCom smiselna in predstavlja prednost v prevozniškem vsakdanu in vsakodnevnem poslovanju.