Avtor: | Kategorija: Prevozništvo |

Podjetje TimoCom lansira klepetalnik znotraj borze tovora

Organiziranje transporta je v veliki večini odvisno od hitre in uspešne koordinacije pomembnih informacij med vozniki in lastniki tovora. Panoga je poznana po tem, da udeleženci veliko telefonirajo – če pogledamo v pisarno z disponenti, nenehno nekdo telefonira!

Ponudnik največje evropske transportne platforme, TimoCom, je pred nekaj tedni uvedel novo funkcijo znotraj borze tovora, sporočilnik “Messenger”, prek katerega je mogoče klepetati in se dogovarjati o pravno zavezujočih poslih.

To na eni strani lahko prihrani čas pa tudi denar, če sicer sklepanje poslov s tujimi partnerji poteka prek telefonske veze.

Messenger se nahaja znotraj platforme, kar pomeni, da imajo dostop do klepetalnika le uporabniki, ki so bili s strani TimoComa podrobno preverjeni, preden so dobili dostop do platforme. Uporabniki pa imajo možnost klepetati tudi z lastnimi sodelavci, če imajo le-ti nameščeno svojo TimoCom programsko opremo.

Poslovanje prek TimoCom Messemngerja

Vsakršna komunikacija je sinhronizirana na vseh napravah, tako da lahko uporabnik prične klepet na računalniku in ga nadaljuje na mobilnem telefonu prek aplikacije Transportni barometer, ki nudi vstop do TimoComovega mobilnega sveta.

Pred kratkim je podjetje objavilo informacijo, da je v prvih desetih dneh obstoja prek Messengerja bilo izmenjanih kar 500.000 sporočil.