Avtor: | Kategorija: Logistika |

DHL, ki je bil ustanovljen leta 1969, danes velja za enega vodilnih podjetij v logističnem sektorju, svojim strankam pa zagotavlja inovativne rešitve. Podjetje deluje v več kot 220 državah po vsem svetu, ima skoraj 400.000 zaposlenih in letno poskrbi za dostavo več kot 1,5 milijard paketov. Kot zanimivost – v lasti imajo skoraj 100.000 vozil in 7.800 električnih koles!

 

Za dosego tako zavidljivih rezultatov pa sta seveda potrebna nenehen napredek in razvoj. Tega se v podjetju DHL, kjer so nedolgo nazaj potrdili odprtje najnovejšega logističnega terminala v letalskem poslovnem parku v Nemčiji, zelo dobro zavedajo. Razlog za odprtje takšnega terminala je ta, da se želi podjetje uveljaviti kot vodilno na trgu, obenem pa vodilno na področju inovacij, kar jim odlično uspeva.

 

Najnovejši terminal, ki se nahaja v kraju Langenhagen, zavzema 8.700 m2 površine in ima kar 86 nakladalnih območij, z njim pa so ustvarili tudi približno 290 novih delovnih mest. Strategija, ki spremlja nov terminal, v katerem uporabljajo zgolj najnovejšo možno tehnologijo, je ustvariti nekakšno ravnovesje med ekologijo, gospodarnostjo in družbo, obenem pa zasesti pozicijo najbolj inovativnega na trgu logistike.

 

Se pa na povečanje zmogljivosti pripravljajo tudi v DHL Ekspres Slovenija, kjer so napovedali gradnjo novega terminala, ki se bo nahaja v bližini obstoječega, na območju letališča Brnik. Imel bi naj približno 5.000 m2 površin in jim omogočil uresničitev poslovnih načrtov za prihodnjih 15 let. Tako kot terminal v Nemčiji, bo tudi ta imel najnovejšo tehnologijo. Nov terminal bo omogočal večjo pretočnost pošiljk, sicer pa DHL z letalskimi pošiljkami ustvari več kot 85  prihodkov in zgolj 15 % s cestnimi.

 

DHL lansiral lastno storitev mestne dostave z droni na Kitajskem

 

V prvi polovici leta so pri DHL naznanili strateško partnerstvo s podjetjem EHang, ki velja za svetovno vodilno podjetje za inteligentne avtonomne zrakoplove. Produkt sodelovanja je popolnoma avtomatska rešitev dostave z droni (avtonomno nakladanje in odlaganje paketa) v urbanih področjih Kitajske. Takšen dron bo 8 kilometrsko linijo premagal v zgolj 8 minutah (prej je bil čas dostave v eno smer kar 40 minut) in tako stroške posamezne dostave zmanjšal tudi do 80 %. Dron namreč v primerjavi s cestnim prevozom odlikujeta manjša poraba energije in manjši ogljični odtis. Tovor je lahko težak do 5 kg, dron pa vzleti in pristane na inteligentni omarici, ki je bila razvita za avtonomno natovarjanje in raztovarjanje pošiljke.