Avtor: | Kategorija: O borzah prevozov |

Podjetja iz prevozniške panoge pripravljajo zanimive božične kampanje.

Na primer, proizvajalec tovornjakov, nemški MAN, je od konca novembra dalje spet na poti s svojim božičnim tovornjakom.

Vir: MAN

Vse do 23.12. bo tovornjak obiskoval vrtce, šole, klube in ustanove za invalide po vsej Nemčiji. LED veriga, ki je nameščena na vozilo je dolga kar 240 metrov. Nanesli pa so jo pripravniki, ki so poleg tega poskrbeli za celotno dekoracijo vozila. Tovornjak je rdeče lakirani MAN TGX, ki ima 500 PS. Več informacij o tovornjaku pa na spletni strani MAN.

Še eno nemško podjetje, ponudnik največje evropske prevozniške platforme TimoCom, je pripravilo božično akcijo.

Letos so TimoComovi sodelavci podprli božični konvoj, v katerem tovornjaki pripeljejo darila osirotelim otrokom v Romunijo, Ukrajino in Moldavijo. Več pa v video posnetku:

 

Podjetje Ford pa se v svojem božičnem video posnetku zahvaljuje vsem poštarjem, ki imajo v mesecu decembru posebej veliko dela.

Čustva so vedno pomemben del decemberskih reklamnih kampanj in tudi letos je spet nastalo nekaj resnično dobrih posnetkov.

Katera pa je vaša najljubša božična kampanja letos?

 



Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja